czwartek, 14 sierpnia 2014

BEGGINING


Witajcie! Nie liczę już nawet, który to mój blog. Za każdym razem po jakimś czasie rezygnowałam, zawsze miałam problem ze znalezieniem osoby, która będzie robiła zdjęcia moich outfitów. Mam nadzieję, że tym razem się uda ;) Pewnie myślicie sobie, że to będzie kolejny nudny blog modowy. Otóż nie! Jestem aktualnie w Grecji (już ponad miesiąc) i jak na razie nie wracam do Polski więc będę miała możliwość pisania postów o tym cudownym kraju. Moją obsesją jest fotografia więc możecie spodziewać się również wpisów fotograficznych. Nie zapominajmy też o modzie i outfitach. Mam nadzieję, że uda mi się zdobyć choć trochę czytelników :) Planowałam już dzisiaj dodać jakiegoś sensownego posta lecz zdecydowałam, że po prostu się z Wami przywitam. Za kilka dni spodziewajcie się wpisu w którym zrelacjonuję Wam mój weekend na wspaniałej, greckiej wyspie Thassos :)
A Wy jak spędzacie wakacje?
x

Hello! I've lost count of blogs that I have had. I gave up every time because I always had a problem with finding a person who will take photos of my outfits. I hope that this time I'll succeed :) I'm sure you think that it will be another boring fashion blog. You are wrong! I'm currently in Greece (from over a month) and I'm not going back to Poland yet so I'll have a opportunity to write some posts about this amazing country. Photography is my obsession so you can also expect some posts about it. Let's not forget about fashion and outfits! :) I hope that I'll be able to gain some readers. I was thinking about posting something interesting today but I decided that I'll just say hi to you. In a few days I'll add a post about my weekend on beautiful a greek island Thassos!
How are you spending your holidays?
x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz