sobota, 23 sierpnia 2014

MY SHOPPING ON ALIEXPRESS

Cześć! Tak jak obiecałam, dzisiaj pokażę Wam co dotychczas kupiłam na Aliexpress.
Hi! Like I've promised, today I'll show you what I've bought on Aliexpress.

1 i 2. Zegarki z Genevy. Rzadko noszę zegarki lecz postanowiłam je kupić. Za tą cenę warto! Nie mam z nimi jak na razie żadnych problemów. pierwszy zegarek kupiłam tu, a drugi tu.
1 and 2. Watches from Geneva. I don't wear watches often but I decided to buy them. For this price? Why not! I don't have any problems with them yet. First watch from here, second from here.





3. Etui na telefon. Noszę go na telefonie odkąd przyszedł. Bardzo mi się podoba :) Kupiony tu.
3. Case for my phone. I have it on my phone since it arrived. I like it very much :) Bought here.





4. Portfel. Szukałam nowego portfela od dłuższego czasu. Kiedy go zobaczyłam-zakochałam się! Jedyny minus to zapach-ciągle trochę śmierdzi. Kupiony tu.
4. Wallet. I've been looking for a wallet for a long time. When I saw this one- I fell in love! The only minus is smell-it still smells..not nice. Bought here.




5.Sukienka. Przyszła z metką H&M. Cienki materiał, lecz nie mam z tym problemu. Trochę krzywy nadruk. Sprzedawca usunął aukcje lecz jest ich pełno na Aliexpress.
5. Dress. It came with H&M tag. Material is thin but I don't have problem with it. Print it a little crooked. Seller has deleted auction but you can find many of them on Aliexpress.


 6. Spodenki. Widzieliście je w poprzednich notkach :) Przyszły z metką Zary. Polecam tą aukcję, przesyłka w 2 tyg. Materiał gruby. Kupione tu.
6. Shorts. You have seen it in previous posts. It came with Zara tag. I recommend this auction-really fast delivery(2 weeks). Material is thick. Bought here.






7.Spódniczka. Bardzo się ucieszyłam, gdy przyszła. Jest na prawdę śliczna(na zdjęciu wygląda gorzej). Materiał jest gruby. Kupiona tu.
7. Skirt. I was really happy when I got it. It's really pretty(in the picture it looks worse). Thick material. Bought here.




To wszystko na dziś. Jeśli macie jakieś pytania-piszcie :) // It's all for today. If you have any questions, write in comments. x

1 komentarz: