piątek, 29 sierpnia 2014

MUST HAVE AUTUMN/WINTER

Hej! Dzisiaj post o must have na jesień i zimę. Ja na szczęście wracam do Polski w październiku więc nie muszę jeszcze nosić nic cieplejszego. Zaczęłam już jednak rozglądać się za ubraniami i dodatkami na chłodniejsze dni. Pokażę Wam co przyda się w każdej szafie na nadchodzącą jesień i zimę :)
Hello! Today post about must have for autumn and winter. Fortunately I'm coming back to Poland in October so I don't have to wear anything warmer yet. However, I already started to look for some clothes and accessories for cooler days. I'll show you what will be useful in every closet in upcoming autumn and winter :)

KURTKI // JACKETS

1 // 2 // 3



1 // 2 // 3 // 4

PŁASZCZE // COATS

1 // 2 // 3

1 // 2 // 3

PARKI // PARKAS 

1 // 2 // 3

SWETRY // SWEATERS

1 // 2 // 3

1 // 2 // 3 // 4

SPODNIE // TROUSERS
1 // 2 // 3

1 // 2 // 3 // 4

BUTY // SHOES

1 // 2 // 3

1 // 2 // 3

Są to oczywiście inspiracje, ja zamierzam szukać w sieciówkach i na Aliexpress :) Na pewno na Aliexpress da się znaleźć część z powyższych rzeczy w niższych cenach. Jakie jest Wasze must have na nadchodzące miesiące? :)\
These are of course inspirations, I'm going to look in the city centers and on Aliexpress :) You can find some of these things for sure on Aliexpress, of course cheaper. What's yours must have for upcoming months? :)
x

4 komentarze:

  1. szary płaszcz>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą czarną parkę :) Fajna jest na jesień i w sumie na zimę taką jak była. Kupiłam ją rok temu. Futerko jest dość ciepłe, ale od kładzenia jej na oparciu krzesła i opieraniu się o nie troszkę się wytarło. Ale ogólnie polecam... tylko nie za tę cenę! Na Ebay ją znajdziesz za max. 25 $.

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterki i kurtki mi się podobają :)
    vinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń