piątek, 19 września 2014

HEAVEN ON EARTH

Hej! Przepraszam Was za przerwę, mój fotograf jest zbyt leniwy by zrobić mi zdjęcia..Nie robiłam nic szczególnego-cały dzień Simsy 4, potem spacer, kawa.. Grecy piją kawę cały czas,można ją kupić wszęęędzie! Mogę śmiało powiedzieć, że uzależniłam się od frappe :) Dzisiaj poszliśmy na kawę, przy okazji mam zdjęcia! Jest to jeden z moich ulubionych strojów, dużo się dzieję ale uwielbiam go. Czuję się w nim bardzo dziewczęco. Mam też dla was trochę zdjęć Kavali.
Hello! I'm sorry for a break but my photographer is too lazy to go take photos. I haven't been doing anything special- all day playing Sims 4, then walk, coffee.. Greeks drink coffee all the time, you can buy it everywheeere! I admit- I'm addicted to frappe :) Today we went for coffee and finally took some photos. It is one of my favourite outfits, much is going on but I love it! I feel really girly in it :) I also have some photos of Kavala for you.






top / no name
skirt / h&m
bag / cubus
bracelets / cropp & house
sandals / deichmann

2 komentarze:

  1. świettny blog, piękne zdjęcia a włosów to mega zazdroszcze :*
    obserwuje i liczę na rewanż
    ps. jeśli znajdziesz chwilkę i masz ochotę poczytać trochę o kosmetykach (testy-porównania its) zaglądnij;)

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, pierwszy raz słyszę o tej miejscowości, ale Twoje zdjęcia zachęcają, żeby kiedyś się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń